27 maj 2013

Mickel Räv möter en teakfågel

Nu är det slut på studieledigheten, på lördagen började jag jobba igen. Medan jag var borta har avdelningen flyttat till tillfälliga utrymmen, det kändes som att komma till en helt ny arbetsplats. Det tar säkert en tid innan jag känner mej "hemma" igen. Men alla mina fina arbetskompisar finns ju kvar så det var roligt att komma tillbaka. Men det blir säkert lite mindre loppande framöver. Lördagens fynd ser ni här.

En teakfågel och en räv. Mickel liknar Gunnar Anders djur men är han en av dom? På den enda bilden jag hittar på nätet står det möjligen Ander. På svansen hans har någon skrivit Mickel. Han ser väldigt uttråkad ut, trivs han inte med sin kompis?

Teakfågeln är märkt YA, vem är det?

6 kommentarer:

  1. Vilken go räv!, och ursnygg teakfågel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, Ander eller inte, jag tycker han är söt =)

      Radera
  2. Tror inte att det är Ander. Inte samma utförande. Fågeln var i min stil!

    SvaraRadera